Blogda Ara

5 Haziran 2016 Pazar

NOTE BRONZING POWDER 20

Herkese merhaba!
Bugün uzun zamandır kullandığım ve aşığı olduğum bir ürünle karşınızdayıım! Hatta Instagram hesabımda da bu bronzerdan bahsetmiştim. Burdan da bakabilirsiniz!

Öncelikle ürünün dış görünüşü çok hoş. Bronz-bakır devasa bir ambalajda, ve sadece üzerinde markanın ismi bulunuyor.

Kapağı açtığınızda mü-kem-mel bir koku yayılıyor ortalığa. Kapağında orta büyüklükte bir aynası var, ürün yumuşacık kadifemsi bir yapısı var. Bende ki 20 numarası, buğday tenliyim. Hafif ışıltılı bir bronzer fakat yüzde mat duruyor, ışıltılar belli olmuyor. İçerisinde E vitamini bulunduruyor, paraben içermiyor, SPF15 içeriyor. Ürünün 10, 20, 30 olarak 3 farklı renk seçeneği bulunuyor 20 gr.lık bir bronzer.

Benim tenimde 20 numaranın duruşu bu şekilde. Bu bronzer benim için far görevi de görüyor ve ne zaman makyaj yapsam gölge rengi için bundan başka bir şey kullanmıyorum. Vazgeçmeyeceğim ürünlerden! Fiyatı normalde 30₺ fakat sürekli indirimde oluyor ben 15₺'ye almıştım. Benim hayatımın bronzerı, bence sizde bakmalısınız!

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder