Blogda Ara

13 Haziran 2016 Pazartesi

KENDİN YAP TAKI ORGANİZERİ / D.I.Y JEWELRY ORGANIZER

Herkese merhaba!
Bugün ilk "kendin yap" yazımı yazıyorum! Yazı zaten uzun olacağı için hemen anlatmaya başlıyorum!

Öncelikle istediğiniz boyutta bir kıyafet askısı seçiyoruz. Bir tel toka ve bir de çakmak.
Tel tokayı çakmakla ısıtıp askıya böyle delikler açıyoruz.
İstediğimiz aralıkta istediğimiz kadar delik açtıktan sonra
Annelerimizin bobinlerine saldırıyoruz :D. İstediğiniz renkte yapabilirsiniz. Tek renkte olabilir, benim tercih ettiğim gibi rengarenkte.
Sonra çengelli iğneyi bir yere tutturuyoruz. Ben yatağımın üzerinde ki pikeye tutturdum. Normal örgü öreceğiz. ipin birini çengelli iğneden geçiriyoruz ki iğne onu tutsun.
Sonra bu şekilde örüyoruz. İstediğiniz uzunluğa gelince ucunu bağlayın iğneden çıkarın.
Sonra da deliklerden geçirip bağlayın. Fazla kalan ipi de çakmakla yakabilirsiniz. Ama ördüğünüz kısmı yakmamaya dikkat edin.
Bunu da evde bulduğum için yaptım, zorunlu değil sadece süs amaçlı ojelerle boyadım ve iplere taktım.
Son olarakta kolyelerimi astım. Böylece kolyelerin karışmamasını sağlıyoruz. Ayrıca hoş görünümlü de bir organizer!
Ojeyle boyadığım kalpleri burda daha detaylı görebilirsiniz.
Bunu yaparsanız benimle Instagram'da kesinlikle paylaşın! İsmim @kozmegunluk .

Herhangi bir sorunuz olursa yorum olarak veya Instagram'dan sorabilirsiniz tek tek cevaplayacağım!

Hepinizi çok seviyorum , hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder