Blogda Ara

27 Ağustos 2016 Cumartesi

XP LIP STICK 06 KALEM RUJ

Merhabalar! Bugün XP markasına ait kalem rujlardan 06 numarasını inceleyeceğiz. XP markası son zamanlarda mat rujlarıyla oldukça popülerleşti. Mat rujlarından 03 numarasını hiç bir şekilde bulamasam da kalem rujlarından 06 numarasını buldum. Numarası 60 olabilir çünkü etikette hiç bir işaret yok. Ama ben 06 olarak yazıyorum.
Ambalajı siyah-beyaz. Kapak kısmı oldukça dandik, hiç çantaya atmalık değil çünkü açılacağından eminim :)
Ürün alttan çevirmeli bir ambalaja sahip. Rujun tamamı bu kadar.
Bileğimde duruşu bu şekilde. Tam bir turuncu-şeftali tonu. Yağ gibi kayıyor, elimde olan en kremsi rujum bu. Kalıcılığı bir şey yiyip içmezseniz 3 saat civarı kalabiliyor. Kalem formda olduğu için sürümü kolay. Tek kötü yanı sanırım kokusu. Abartılacak kadar dayanılmaz değil ama yine de hoş bir kokusu yok. Çok yumuşak yapılı bir ruj, güneşte falan kesinlikle erir. Sürerken bastırırsanız bile kırılma ihtimali var o yüzden dikkatli olmak gerek. Ayrıca sürdüğümde sokakta tanımadığım biri tarafından sorulan bir ruj olması da bu yazıyı yazmam da etkili oldu aslında, onu da söylemeden geçmeyeyim ^.^
Dudağımda duruşu ise bu şekilde. Bence bu rujlardan bulursanız hoşunuza giden bir rengini edinin. Çünkü yapısı aşırı güzel. Ben takı satan bir yerden almıştım.

Fiyatı : 7,50₺

Peki siz bu ruju beğendiniz mi? Yorumlarınızı benimle paylaşın! Hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Doğallığınızı çok sevdim. Hep takip edeceğim bir blog bu. Videolu anlatım yapmayı da düşünün lütfeen :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni gerçekten! Düşüneceğim mutlaka ^.^

      Sil