Blogda Ara

20 Ağustos 2016 Cumartesi

KARIŞIK ALIŞVERİŞ

NYC EXPERT LAST LISPTICK 449 CREAMY MAUVE: Daha önce de ayrıntılı yazısını yazmıştım bu rujun. Elimde ki bitmemişti ama yedeklemek istedim çünkü bayılıyorum!
Detaylı yazısı için tıklayın!
Watsons'tan aldım fiyatı 7 veya 8₺.

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF 03: Bu rujun yazısını da yazdım, alışveriş yazısı gecikmişti onun için önce onu yayınlamıştım. Ayrıntısı için tıklayın.
Watsons'tan aldım fiyatı 18,75₺

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF 11: Golden Rose'un bu serisine bayıldığım için ilgimi çeken renklerini alıyorum sürekli. Bu da o renklerden biriydi, içerisinde altın ışıltılar olan bir kahve. Yakında yazısı gelecek.
Gratis'ten aldım fiyatı 18,75₺

EKLİPS FAR FIRÇASI: Aslında niyetim metal görünümlü olanlarından almaktı ama henüz gelmemişti bende acil ihtiyacım olduğu için klasik olan ilk serisinden bu iki far fırçasını aldım.
Gratis'ten aldım tanesi 6,95₺

FLORMAR CURL ATTRACTION MASCARA: Flormar indiriminden kaptıklarımdan. Denedikten sonra mutlaka yazısı gelecek.
İndirimli : 10₺

FLORMAR FLASH DUO MASCARA & PRIMER : Bunu da bir önce ki Flormar indiriminden almıştım ama bu yazıya dahil etmek istedim.
İndirimli : 25₺

PAPATYA YAŞAYAN KOLYE : Bu kolyeyi papatya aşığı birisi olarak almasam olmazdı. Bir internet sitesinden aldım ama hatırlayamıyorum adını, bulunca mutlaka yazacağım.
Fiyatı kapıda ödeme kargo dahil : 15₺

BİM RITUEL DE BEAUTE BURUN BANDI : Diğer iki paketim bitmişti iki paket daha aldım.
Bir kutusu 4,50₺

LASTİK TOKALAR : Bu minnoşlar benim işime çok yarıyorlar. Bayadır da denk gelmiyordum bulunca iki pakette bunlardan aldım.
Bir paketi : 1₺

LC WAIKIKI GÖZLÜK: Lc'ye ne zaman öylesine girsem kesin bir şey buluyorum. Tüm gözlükler 4,95₺'ye düşmüştü bende kardeşime siyah kendime de renkli camlı iki tane gözlük aldım. Birisi kardeşim de olduğu için onun fotoğrafını çekemedim. Yanında kılıfı da var.


Bu aralar renkli kozmetik almamaya çalışsam da rujlara ve rimellere dayanamıyorum. Ama yine de ucuz atlattım diyeliiim. Şimdilik hoşçakalın! Kendinize iyi bakın! Beni Instagram'dan takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz ^.^

5 yorum:

  1. Hem ürün yorumlarını hemde fiyatlarını söyliyorsun daha fazla aboneyi hakediyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım zamanla olur ^.^

      Sil
  2. lcw indirimi ne zamana kadar bilgin var mi canim

    YanıtlaSil
  3. lcw indirimi ne zamana kadar bilgin var mi canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilgim yok :( Sezon sonu indirimi olduğu için bu ay içinde bitebilir diye tahmin ediyorum.

      Sil