Blogda Ara

4 Ağustos 2016 Perşembe

TAG - İLKLERİM


Snapchat'ten, Instagram'dan ve burdan takip ettiğim Deneyen Bayan takma isimli Zeynep ablamın blogunda gördüm bu tagi, o da katılmak isteyen herkesi davet etmiş. Bende bu soruları cevaplamak istedim. Başlıyorum ^^

1. İlk aşkın?
İlkokulda sınıf arkadaşımdı aşk denmez ama hoşlantı gibi. İlk o zaman olmuştu galiba :)
2. İlk işin?
Lise okurken staj olarak başlamıştım. Staj ama 6 ay süren bir staj ve bir yerden sonra stajda olduğunu falan unutuyorsun. Barmaid'dim.
3. İlk araban?
Henüz olmadı, önce ehliyet gerek :))
4. Bu sabah sana mesaj atan ilk kişi?
5'te uyandığım için bir mesaj yoktu açıkçası. Instagram'dan bir blogdan gelmişti.
5. Bu sabah ilk kimi düşündün?
Kendimi. Biraz rahatsızdım da :((
6. İlk öğretmenin?
Hüseyin Elmascıoğlu. Çok severdim :)
7. İlk uçak yolculuğun?
Maalesef henüz olmadı :(
8. İlk yakın arkadaşın?
Esra'ydı ismi ama uzun yıllardır konuşmuyoruz :)
9. İlk yatıya gittiğin arkadaşın?
Annem beni kimselere göndermez :( Kuzenimde kalmıştım sadece.
10. Bu sabah ilk kiminle konuştun?
Annemle ^.^
11. İlk katıldığın nikah veya düğün?
Tam hatırlayamıyorum ama sanırım dayımınkiydi.
12. Gittiğin ilk konser?
Davut Güloğlu ve Songül Karlı konseriydi. Çok küçüktüm ama.
13. Kırılan ilk kemiğin?
Hiç olmadı ^.^
14. İlk piercingin?
Kulaklarımda toplam 10 delik var. Kıkırdakta olanlarda var.
15. İlk yurtdışı seyahatin?
Yurtdışına çıkmadım. (Buraya ilerde Amerika diyim, amin.)
16. İzlediğin ilk film?
Tabii ki hatırlamıyorum :)
17. Okulda aldığın ilk ceza?
Tek ayak üzerinde beklemek :)
18. İlk oda arkadaşın?
Serap ve Merve.
19. Aldığın ilk ders?
Klasik gitar dersleri.
20. İlk izlediğin Youtube kanalı?
Sebi Bebi veya Merve Özkaynak olması lazım :)

Benim için inanılmaz eğlenceli bir etkinlikti. Katılmak isteyen herkesi bende davet ediyorum! Sonuna kadar okuduysanız yorum bırakmayı unutmayın!

2 yorum:

  1. Blogunuzu tasarım ve içeriğini beğendiğim için takibe aldım ve yazınızı çok beğendim. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlaka bakacağım :)

      Sil