Blogda Ara

6 Ağustos 2016 Cumartesi

FAVORİ MASKARALARIM

Herkese merhaba!
Bugün sizinle benim için makyajda en önemli olan konulardan birine değineceğiz. Kirpikler! İnsanın ifadesini, havasını, görünüşünü tamamen değiştiren kirpikler ve dolayısıyla maskaralardan söz edeceğim ^.^

Uyarı: Benim bir maskarada aradığım özellikler: Tek tek ayırma, uzatma hafifte volümdür.

4 favori maskaram bu şekilde.
1. Maybelline the One by One Volum Express Mascara
2. Maybelline Lash Sensational Mascara
3. Golden Rose Volume & Definer Miracle Lash Ultra Black Mascara
4. Maybelline the Falsies Volum Express Black Drama

Gördüğünüz üzere 4 favori maskaram var ve 3'ü Maybelline markasına ait. Sıralamayı rastgele yaptığımı da belirteyim.

1. Maybelline the One by One Volum Express Mascara: Narçiçeğimsi turkuaz ambalajıyla oldukça dikkat çeken bu maskarayı denemek için almıştım ve oldukça memnun kaldım. Siyahlık konusunda carbon black diyemeyeceğim ama ekstra siyah olsun diyenler için de Satin Black seçeneği bulunuyor. Fırçasının ortası diğer kısımlarına göre daha kalın. Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzatıyor. Plastik bir fırçası var. Asıl vaadi volüm olsa da 3 kat geçmeniz gerekiyor istenilen volümü almak için. Yine de aman aman bir volüm etkisi yok. Üstte belirttiğim kriterlere göre bu maskara benim beklentimi gayet karşılıyor. Akma, dökülme gözlemlemedim. Temizlemesi de oldukça kolay. Yapısı oldukça güzel ne çok ıslak ne çok kuru.
Fiyatı: 26₺

2. Maybelline Lash Sensational Maskara: Bu maskaraya aşığım, kelimenin tam anlamıyla hemde. Tek tek ayırması, siyahlığı, uzatması verdiği o ok gibi kirpik görüntüsü ef-sa-ne! Volüm konusunda çok bir beklentiniz olmasın, sıfır volüm diyemem ama maskara da özellikle volüm arayan biriyseniz beklentinizi karşılamayacaktır. Plastik bir fırçası var. İlk açtığımda çok azcık ıslaktı ama birkaç kullanıma hemen kendini toparladı. Tek kötü yanı ise çok çok çok zor çıkması, waterprooflara taş çıkartır cinsten. Çıkarırken dikkat edin kirpiklerinizi koparmayın çift fazlı temizleyiciler kullanın ^.^ Akma, dökülme konusundan da içiniz rahat olsun temizleciyle bile zor çıkıyor :D. Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayın. Bir de, o ambalajının renginin güzelliği?
Fiyatı : 21,90₺

3. Golden Rose Volume & Definer Miracle Lash Ultra Black Mascara: Evet, şimdi de fiyatına bakmadan harikalar yaratan maskaramıza geçiyoruz. Bir kere hiçte öyle isminde olduğu gibi ultra black değil. Tamam siyah ama kömür karası da değil yani. Fırçası çok büyük değil ve plastik, her yere erişebiliyorsunuz. Tek tek tarıyor resmen kirpikleri, fırçasına çok ürün almıyor bu sayede kat kat sürebiliyorsunuz topaklanma sorunu yaratmıyor. Akma yapmıyor ama uzun süre gözünüzde kalırsa çok az bir şekilde dökülme yapabiliyor. Ama bu bile favorim olmasına engel değil! Bir de volüm arıyorsanız bu maskara da asla yok, en azından benim kirpiklerimde :) Temizlenmesi de çok çok kolay. Kıvamı da oldukça ideal. Yalnız biraz çabuk bitti gibi geldi bana. Ayrıntılı yazısına da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Fiyatı: 11,90₺

4. Maybelline the Falsies Volum Express Black Drama: Geç keşfetmiş olsam da aşığım bu maskaraya aşık! O nasıl güzel bir taramadır, nasıl güzel bir ayırma, nasıl güzel bir siyahlık, nasıl güzel bir volüm, nasıl güzel bir uzatma! Sanırım bu maskarayı herkes sevecek çünkü ne ararsanız var! Tabii maskara biraz kirpik yapısıyla alakalı benim çok beğendiğim maskara sizde aynı etkiyi göstermeyebilir. Ama bu maskarayı en azından bir deneyin. Islak yapılı falan da değil, tam kıvamında. Akma dökülme yapmıyor. Kıl ve kaşık şeklinde bir fırçası var.
Fiyatı: 26₺

Benim favori maskaralarım bu şekildeydi. Önerilerinize de açığım! Bana memnun olduğunuz maskaraları yazarsanız çok sevinirim.
Beni Instagram'dan takip etmek için buraya tıklayın ^.^
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder