Blogda Ara

25 Ağustos 2016 Perşembe

FLORMAR FLOWER TALES KOLEKSİYONU CURL ATTRACTION 01 BLACK MASKARA

Herkese merhaba!
Bildiğiniz gibi her yerde büyük indirimler var, Flormar da buna dahil. Çoğu üründe %70 indirim var. Bende mağazaya girdim ve gözüm bu maskara çarptı ve aldım.
Flower Tales koleksiyonundan ilk kez ürün deniyorum ve dış ambalajı oldukça hoş ^.^
Maskaranın siyah, yeşil, bordo, kahverengi olarak dört renk seçeneği bulunuyor ama ben sadece siyah rengini bulabildim ve bunu aldım.
Maskaranın fırçası kıl yapıda ve kaşık şeklinde dediğimiz maskaralardan. Aslında önceden plastik fırça kullanırdım hep ama Black Drama'dan sonra kıl fırçalar denemeye başladım ve oldukça memnun kalıyorum. Konuyu daha fazla dağıtmadan; öncelikle yapısı ne çok ıslak ne çok kuru bunu çok sevdim kirpikleri yapıştırmıyor. Yalnız bu maskaranın bi problemi var o da üst üste çok uygulanmaya müsait olmaması. Uygulamaya çalışırsanız topaklanma yapabiliyor. Maskaranın rengi carbon black dediğimiz siyahlardan olmasa da gayet siyah. Kirpiklerimi gözle görülür şekilde uzattı. Dolgunluk kısmına gelince orta derecede bir dolgunluk sağladı. Günlük bir maskara olmak için ideal. Ben çok sevdim.

Maskaranın bende duruşu bu şekilde. 2 kat sürmüştüm diye hatırlıyorum. Günün sonunda gözlemlediklerim ise şu şekilde;
-Akma yapmadı.
-Dökülme yapmadı.
-Kirpiklerim düşmedi, havada kaldı.
-Kolayca temizlendi.

Bana kalırsa alın deneyin, özellikle indirim dönemlerinde.

İndirimsiz fiyatı : 32,90₺
İndirimli fiyatı: 10₺

Siz bu maskarayı denediniz mi hakkında neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakırsanız çok sevinirim. Hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Gayet güzel duruyor canım aslında denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için, kesinlike denenmeli hazır indirimdeyken :)

      Sil