Blogda Ara

4 Ağustos 2016 Perşembe

EVDE MOR SAÇ BOYAMA / NEVACOLOR PREMIUM 7.20 ORKİDE MORU

Herkese merhaba! Bugün farklı bir yazıyla karşınızdayım. Saçlarımı mor yapmak istiyorum ve sonunda yaptım, hemen anlatıma geçelim! Bu arada ilk kez saçımı tamamen boyuyorum.


 Kullandığım boya Nevacolor Premium serisinden 7.20 orkide moru. Oksidasyon kremi ise Koleston %9 30 vol.
Oksidasyon kremi ve boyanın tamamını bir kapta karıştırıyoruz. Boyada 50 ml. oksidasyon kremi de.
Ben saçım için 1 buçuk kutu krem boya ve 1 buçuk kutu oksidan kullandım.
Kullanım kılavuzu paketin iç yüzünde.
Saçımın boyamadan önce ki hali bu, boyasız. Hiç bir işlem uygulanmadı.
Saçlarımı alt diplerden başlayarak annem boyadı. Saçlarınızı boyadan önce yıkamayın. Boyadıktan 40 dakika sonra saçlarımı sadece su ile duruladım. Boyayı akıttım ve hiç bir şey uygulamadım. Havluyla değil saç kurutma makinesi ile kuruttum ve saç bakım yağı uyguladım.

 Saçımı kuruttuğumda istediğim renge oryalle açmaya gerek duymadan kavuşmuştum!


Bu da güneşteki duruşu. Mor renk istiyorsanız bu boyaya bakın bence ^.^
Boyanın adet fiyatı : 4-5₺
Koleston oksidasyon kremi adet fiyatı : 1,50 ₺

Saçlarınızı boyamak istiyorsanız bence hiç çekinmeyin, hayat kısa ve bazı şeyleri düşünmek için çok kısa. Dünyaya bi daha mı gelicez? İstediğinizi yapın! Renkli günler!
Instagram'dan beni takip etmek için tıklayın.
Hoşçakalın ^.^

6 yorum:

  1. mehaba aynı boyayla bende boyadım ama ilk olusundan mıdır nedir sizinki gibi rrenk vermedı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemedim /:/ belki saç renginizle ilgilidir.

      Sil
  2. Aktıktan sonraki rengini merak etrim resim varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktıktan sonra turuncu-kızıl bir renk oldu :)

      Sil
  3. Bende koleston wella 9% aldım ve ilk defa denemeye düşünüyorum saclarım siha. Oksidasyon krem 9%, sac boya mı katıyoruz? Ve normal bir şekilde mi sac boyoruz. Yoksa oksidasyon krem 9% ayrı mı kullanıyoruz. Bir yardımcı olursanız ilk defa oksidasyon krem kullanacığım.

    YanıtlaSil
  4. Peki boyayı ve kremi nerden aldınız internetten mi acaba cevap verirmisiniz?

    YanıtlaSil