Blogda Ara

29 Ağustos 2016 Pazartesi

PASTEL 104 OJE

Merhaba!
Hazır yaz bitiyorken sonbahara ve kışa yakışacak bir ojemin yazısını yazmak istedim. Ve kış için favori rujlarım yazısı gelecek. Fotoğrafları falan hazır ama yayınlamak için erken olduğunu düşündüğüm için bekletiyorum. Aslında söylemeyecektim ama dayanamadım :D
Şimdi ojemize gelelim.
Ojemiz klasik Pastel ojesi. Sıcak kahve tonunda. Ve kesinlikle çikolata kahvesi! Bu ojeyi ne zaman sürsem veya görsem canım çikolata istiyor. Kuruma hızı gayet yeterli. Bu ojeyi sürdüm 3 gün tırnaklarımda kaldı uçlardan hafif çıkmalar dışında bir problemi olmadı. 2 katta opaklaşıyor.
Benim tırnaklarımda duruşu ise bu şekilde.
Fiyatı 3-4₺ civarı.
Siz nasıl buldunuz? Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın! Hoşçakalın ^.^

3 yorum:

  1. Rengi biraz koyu benim için esmer olduğum için en fazla bana kırmızı diğer kahve rengi ojelerle resmen kamufle oluyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil