Blogda Ara

13 Nisan 2016 Çarşamba

ESSENCE SHAPE YOUR FACE CONTOURING PALETTE / ESSENCE KONTÜR PALETİ

Merhaba! Arayı soğutmadan hemen bir yazı yazmak istedim. Daha bugün aldığım bir kontür paletini sizinle paylaşmak istiyorum. Bu ara kontür paletlerine, bronzerlara fena takmış durumdayım. Bir sürü bronzer ve kontür paleti almama rağmen bunda da fiyatı uygun olunca kendimi tutamadım. Aklımda kalmasın mantığı insanı batırır arkadaşlar!

Diğer Essence ambalajları gibi bu da sağlam bir plastik ambalaja sahip. Üzerinde siyah yazılarla basit-eğlenceli bir ambalaj. Renkleri dışardan görebilmemiz de ayrı bir artı. Bu arada paletin 2 rengi var birisinde allık pembe tonlarında, bende ki paletin ismi ve numarası: 10 ready, set, peach!

Paketi açtığınızda bir kontür pudrası bir aydınlatıcı bir de allık sizi karşılıyor. Kontür pudrasını denedim ve cidden çok sevdim , turunculuk içermiyor. Aydınlatıcısı simsiz, sedefsiz mat. Kaş kemiğini aydınlatmak için falan kullanabilirsiniz en fazla. Allığı ise turuncu tonlarında içerisinde altın ışıltılar olan bir allık. Ben normalde allık insanı değilim kullanmam da hiç onun için bunu far olarak kullanacağım. Kalıcılığı ise gayet yeterli seviyede, ortanın üzerinde. Kokusu çok hafif ve rahatsız etmiyor.

Aslında allık dışında diğer iki renk gayet pigmentli, sanırım ben swatchlamayı beceremedim. Yine de fikir olsun diye koyuyorum.

Palete Gratis'lerden 15₺'lik fiyatıyla ulaşabilirsiniz!
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder