Blogda Ara

25 Nisan 2016 Pazartesi

PEMBE HAFİF BAHAR MAKYAJI 2016

Benim en sevdiğim mevsim yazdır! Yaza böyle turuncular falan daha cart-cesaretli renkler yakıştırıyorken bahara daha masum daha sade renkleri yakıştırıyorum. Aldığım kontür paletlerinde ki allık kısmında ki renklerden bir makyaj yaptım. Zaten paletlerin yazılarında da allık kullanmadığımı ve göz farı olarak deneyeceğimi söylemiştim. Şimdi daha fazla uzatmadan yapılış aşamalarına geçelim.

Bu fotoğrafta unutmuş olsam da Note Mattifying Extreme Wear Foundation 01 Beige rengini kullanıp süngerimle yüzüme yaydım. Sonra Essence Stay All Day Concealer'ın 10 Natural Beige rengini önce üçgen bir şekilde gözaltlarımı kapatmak ve aydınlatmak için kullandım. Sonra ise göz farıma baz olması için gözkapaklarıma uygulayıp tekrar süngerimle yaydım.

Ağır bir makyaj olmayacağı için ten makyajımı önce yaptım Rimmel London'ın Stay Matte 001 Transparent pudrasıyla sabitledim.
Şu yazımda da bahsettiğim H&M'in Face Sculptur paletinden allık rengini tüm göz kapağıma yaydım.

Sonra ise şu palette ki daha koyu olan pembe rengini gözümün dış kısımlarına uygulayarak diğer renkle karıştırıyorum ve Note'un 20 numaralı bronzerı ile katlanma bölgesine gölge veriyorum.

Sonra H&M'in bu paletinde ki bronzer yazan ama aslında kontür pudrası olan bu renkle yüzümü şekillendirdim. Aynı palette ki aydınlatıcıyı da kullandım fakat ışığı düzgünce yakalayamadığım için fotoğrafa yansıtamadım.

Kirpik kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırıyorum.

Kirpiklerimi kıvırdıktan sonra bir kirpik tarağı ile tarıyorum böylece kirpiklerin birbirine yapışmasını önlüyoruz.
Rimeli uyguluyorum ve göz içlerime ve üst kirpik diplerime hafifçe bir siyah kalem çekiyorum. Kirpik dibinde ki kalemi hafif bir yoğunluk vermesi için yassı bir far fırçasıyla dağıtıyorum.

Sonrasında kaşlarımı doldurmuştum ama onu çekmeyi unutmuşum.
Önceden Blistex Med Plus ile nemlendirdiğim dudaklarıma ise bu hafifliği bozmaması için Color Me Pomegranete isimli lip balmı uyguladım. İşte bu kadar!
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder