Blogda Ara

27 Nisan 2016 Çarşamba

YAP-ÇIK MAKYAJI

Herkese merhaba! Bugün yaptığım ve  acil işleriniz olduğunda hemen makyaj yapıp çıkmanız gerektiğinde veya canınız çok uğraşmak istemediğinde uygulayabileceğiniz bir makyaj göstereceğim.
Öncelikle kahverengi tonlarında ki bir far, allık, bronzer elinize ne geçiyorsa gelişi güzel olarak göz kapağınıza uygulayın. Ben Note'un Bronzing Powder 20'sini kullandım.

Üzerine istediğiniz incelik- kalınlıkta bir eyeliner çekin kirpiklerinizi kıvırın ve rimelinizi uygulayın.
Benim kullandıklarım: Golden Rose Dipliner, Golden Rose Miracle Lash Mascara.

Son olarak ise rujunuzu uygulayın. Ben Golden Rose likit mat rujlardan 10 numarayı kullandım fakat siz likit mat ruj konusunda zorlanıyorsanız istediğiniz herhangi bir rujla makyajınızı tamamlayabilirsiniz.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder