Blogda Ara

8 Nisan 2016 Cuma

GIVENCHY LIP GLOSS 07 GLAMOROUS FUCHSIA

Merhaba! Uzun zamandır yazı yazamıyorum çünkü ortodonti tedavisi görüyorum, dişlerime tel takıldı ve ağrım vardı. Şimdi tamamen geçmese de ağrılarım hafifledi bende bir yazı yazayım dedim. Mat rujları çok seviyorum evet ama artık biraz bunaltmaya başladı gibi ve zaten teller yüzünden çok tercih edemiyorum mat rujları. YouTube'da izlediğim videolar beni lip glosslara yönlendirdi. Bende çok önceden aldığım glosslara bakarken Givenchy'nin 07 numaralı Glamorous Fuchsia rengi gözüme çarptı. Denedim ve tekrar bayıldım!

Fuşya-pembe içerisinde fotoğrafta da görüldüğü gibi minik ışıltılar var. Bu ışıltılar glossu sildiğinizde dudağınızda kalıyor ve büyüklü küçüklü olarak farklı boyutlardalar ama sim değiller, ne olduklarını çözemedim. Ambalajı çok hoş. Kokusu rahatsız edici değil, hafif.

Fırçası kıl uçlu ve biraz sert. Özenli sürmezseniz eşit dağılmıyor.

Benim dudaklarımda duruşu bu şekilde, hatta yarım ton daha koyusu. Boş gözlerle çok güzel duruyor, sadece rimel veya kuyruklu bir eyeliner- toplu saç ile harika durduğunu da eklemesem olmaz! Kalıcılığı 4 saat civarında, yapış yapış his bıraksa da biraz bekledikten sonra geçiyor. Dudaklarda yağlı bir görünüm de bırakmıyor! Bunu tekrar keşfetmem çok iyi oldu ^.^ Bende ki 3,5 ml. olanı.Ürünün 6 ml fiyatı: 80₺ diye hatırlıyorum.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder