Blogda Ara

3 Mayıs 2017 Çarşamba

THE BALM HOT MAMA ALLIK/FAR

SELAM! Uzun zamandır blogla ilgilenemiyordum ve bunun sebebi okulum. Gerçi bu yazıyı da final haftamda yazıyorum ama konumuz bu değil :D
Konumuz The Balm - Hot Mama
Dış ambalajı klasik The Balm ambalajlarından gayet renkli, eğlenceli, esprili.
İçinde küçük bir aynası var, çantaya at-çık tarzı bir ürün.
İçinde altın ışıltıları olan pembe-şeftali bir allık. Yapısı çok yumuşak. İki kullanımı var birincisi allık ikincisi de far. Ben pembe-şeftali göz makyajlarını çok sevdiğim için her iki amaç için de kullanıyorum. Ki şu yaşıma kadar asla allık kullanmamışımdır.
Pigmenti gayet güzel, fırçaya bolca alıp üzerinde ki fazla ürünü silkeledikledikten sonra çok soft ışıltılı bir etki bırakıyor yanaklarınızda. Asla allık kullanmayan ben bile sevdiysem size de bi bakın derim :D

İlk fotoğraf flaşlı diğeri gün ışığında. Fiyatı indirim zaman 35₺ civarı oluyor, bana arkadaşımın hediyesiydi.
Bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın! Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder