Blogda Ara

27 Mayıs 2017 Cumartesi

MAYBELLINE COLOR TATTOO 40 PERMANENT TAUPE & 98 CREAMY BEIGE KREM FARLAR

Selam!
Ruj yazısından size de gına gelmiştir diye krem far olsun bugünün konusu dedim :D
Ben bu iki farı seçtim bu seriden. İkisi de mat ikisi de toprak tonlarında doğal farlar.
Permanent Taupe daha soğuk grimsi bir renk, Creamy Beige ise daha kahvemsi daha yumuşak bir renk.
Dokunulmamış krem farlar! Ah şu görüntünün güzelliğini ben size nasıl anlatayım :D !
Yapılarını çok sevdim, gerçekten adının hakkını veren "tattoo" dövme gibi farlar! Siz silmediğiniz sürece ( makyaj temizleyicisi ile ) asla çıkmıyorlar. Tüm gün kalıcılar. Çok pratikler. Ben açık rengi tüm göz kapağıma koyu olanı da katlanma bölgeme sürüp üzerine eyeliner çekiyorum efsane duruyor. Hem çok uğraşılmış gibi hem de çok cool! Fırça kullanmıyorum parmaklarımla uygulayıp dağıtıyorum.
Soldaki Permanent Taupe sağdaki Creamy Beige.
Ben bu farları çok sevdim mutlaka beğendiğiniz bir rengini alıp sizde deneyin!
Fiyatı : 23₺ ben indirimde 13 ₺ civarı bir fiyata almıştım.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder