Blogda Ara

4 Mayıs 2017 Perşembe

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER / KONTÜR PUDRASI

Selam! Bloga girebildikçe yazı yazmaya uğraşıyorum çünkü gerçekten blog yazmayı fazlasıyla özledim.
Balm'ın diğer pudra tarzı ürünlerinde olduğu üzere yine küçük karton kapaklı, yaz temalı bir ambalajı var.
Ürünün gramajı 7,08g. Resmen ömürlük :) Mat bir bronzer. Katlanma bölgesi için de denemenizi öneririm, crease bölgesi için harika bir geçiş rengi kendisi. İçinde turunculuk, kızıllık yok. Kalıcılığı yüzünüze çok dokunan biri değilseniz çok iyi.
İçinde küçük bir aynası var. Rengi grimsi kahve. Tam bir kontür ürünü. Ben elmacık kemiklerimi belirginleştirmek ve nadir de olsa burun kontürü yapmak için kullanıyorum. Pigmenti gayet güzel, ten rengim beyaz-buğday arası ve bende hiç sırıtmıyor. Beyaz tenlilere olmaz kanısı kesinlikle yanlış. Sadece doğru miktarda ve doğru şekilde uygulanması yeterli.
Ürünleri hiç kullanmadan fotoğraflamayı çok seviyorum hatta bunun için fotoğraf çekmeden ürünü kullanmıyorum ama bu fotoğrafta densizin biri gelip parmağını dokundurdu :/
Son olarak swatchı ise bu şekilde.
Fiyatı :İndirimden 35₺ civarı bir rakama almıştım.
Mutlaka bakın bu ürüne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder