Blogda Ara

26 Mayıs 2017 Cuma

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK KISSPROOF - LİKİT MAT RUJ 25

Günaydııın!
Öğlen olmuş olsa bile bana göre yeni uyandığım her saatte günaydın diyebilirim :D
Neyse ürüne geçeliim. Golden Rose markası uygun fiyatlı markalarda en sevdiklerimden. Likit mat rujlarını da oldukça başarılı buluyorum. Kahverengi ruj aşığı olarak son çıkardığı renklerden 25 numarasını almasam olmazdı!
Rujun aplikatörü, yapısı, dokusu, kalıcılığı serinin diğer renkleriyle aynı. Yemek yerken ortadan çıkabiliyor sadece ki bunu da yapmayan ruj yok. Lip Marker'lar hariç tabii. Koyu likit mat rujlarda dalgalanma problemi oluyor fakat bunda o sorun yok! Hele bir de kokusu var kii. Serinin diğer rujları da harika kokuyor ama bunun kokusu daha bir efsane anlatamayacağım sadece gidip en azından koklayın derim! :D
Rengi tam bir koyu kahverengi! Sanki içinde biraz da yeşillik barındırıyor gibi geldi bana.

Dudağımda duruşu ise bu şekilde. 
Fiyatı : 22₺
Ben bu ruja bayıldım! Siz neler düşünüyorsunuz?? 
Yorumlarda mutlaka benimle paylaşın!

2 yorum:

  1. Yapı olarak sevdiğim bir likit mat ruj serisi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incecik bir yapısı var gerçekten, kahvenin de hakkını vermişler 😍

      Sil