Blogda Ara

4 Eylül 2016 Pazar

PASTEL SUNLIGHT AYDINLATICI

Merhaba!
Pastel'in Moonlight aydınlatıcısından sonra çıkan Sunlight hakkında konuşacağız bugün.
Elimde Moonlight'ta var, onunla da biraz kıyaslayacağım :)
Moonlight'ın yazısını yazmıştım ama bi sorun oluştu yazımda ve kaldırmak zorunda kalmıştım o yazıyı. Tekrar yazacağım ^.^
Moonlight 100 numarayken Sunlight 101 numara. Daha farklı renkleri çıkar mı ? Kim bilir!
Ürünün ambalajı oldukça şık fakat ürün üst kısımdan bantlanmıştı ve ben bandı çıkardığımda kapakta ki boya birazcık çıktı.
En muzdarip olduğum kısım! Moonlight'ta böyle bir sorun yaşamamıştım. Fırçanın kılları birbirine yapışmıştı ve ben şişenin kenarına sıyırmaya kalktığımda tüm aydınlatıcı yüzüme sıçradı :( . Bir de içinden fırça kılına benzeyen ama siyah renk olmayan şeyler çıktı.
Bu şekildeler. Ne olduğunu bilmiyorum açıkçası. Böyle bir sorun yaşayan var mı?
Onun dışında ürün rengini ben gayet sevdim. Altın-bronz yansımalı. sarı alt tonlu olduğum için Moonlight'ı aldığımda keşke sarımsı bir ton olsaymış demiştim ^.^
Dağıtılmış hali de bu şekilde. Oldukça doğal bir ışıltı veriyor. Ben böyle likit aydınlatıcıları toz aydınlatıcının altına baz olup sabitlesin diye sürüyorum ama bu o kadar doğal ki tek başına da kullanırım!
Yüz uygulamasına gelirsek ben iki nokta halinde elmacık kemiklerimin üzerine uyguladım.
Dağıttığımda ise böyle gayet doğal bir sonuç aldım. Sevdim mi? Kesinlikle! Moonlight mı Sunlight mı? Sunlight!
Kalıcılığı nasıl sorusuna cevabım ise bu fotoğrafta. Yaklaşık 5 saat sonra çektim bu fotoğrafı da. Fotoğraf flaşlı ve küçük sim taneciklerini burada görebilirsiniz. İçerisinde ki simler Moonlight'a nazaran daha küçük geldi bana. Yarattığı etkiyi oldukça beğendim.
Ürünü Watsons indiriminden 10,90₺'na aldım. İndirimsiz fiyatı da 13,50₺. Uygun fiyatlı gayet güzel bir aydınlatıcı.

Benim Sunlight hakkında ki yorumlarım bu kadardı. Siz denediniz mi? Neler düşünüyorsunuz? Benimle yorum yaparak paylaşmayı unutmayın !
Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Makyaj fırçalarınla ilgili yazı bekliyoruum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla makyaj fırçam yok aslında ama yine de yazmayı düşünürüm, yorum için çok teşekkür edeirm ^.^

      Sil
  2. Fırça sorununu bende yaşıyorum malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünü çok seviyorum ama fırçası beni deli ediyor :/

      Sil