Blogda Ara

14 Eylül 2016 Çarşamba

OKULA DÖNÜŞ KIŞ / ÜNİVERSİTE KIYAFET VE AYAKKABI ALIŞVERİŞİ H&M, LOTTO, DEFACTO, FLO, LC WAIKIKI

Herkese merhaba! Büyük bir indirimi geride bıraktık ve bayramın 3. günü. Umarım herkesin keyfi yerindedir! Üniversite'de ilk senem olacak ve bir kıyafet-ayakkabı alışverişi yaptım bunu da sizinle paylaşmak istedim. Hemen geçeliiim.
Fiyatını tek bilmediğim parçalardan başlamak istedim.
Lotto markasına ait bu eşofman takımı. Tişört, eşofman üstü ve eşofman altı. Babamın hediyesiydi parça başı 150-200 tl civarı olması lazım. Özellikle eşofman üstüne aşık oldum diyebilirim. İnanılmaz rahat!

H&M'den bu koyu yeşil basic kazağı aldım.
Fiyatı : 30₺

Yine H&M'den kırmızı-lacivert kırçıllı bu kazağı aldım.
Fiyatı : 30₺

H&M'den kolları ve yanlarında kesikler olan bu grimsi kırçıllı kazağı aldım. Ama ben kesiklerden fazla hoşlanmadım ve oraları da anneme diktirdim ^.^
Fiyatı : 40₺

Aklımda siyah üzerine beyaz yazılı bir sweatshirt almak vardı H&M'de buldum onu da ^.^
Fiyatı : 30₺

Lc Waikiki'den siyah yüksek bel bir pantolon aldım. Yanında ki haki yeşili tayt-pantolon ise H&M'den.
Siyah Pantolon : 40₺
Haki Tayt-Pantolon : 30₺

Lc Waikiki'den ayağıma 1 numara büyük olmasına rağmen bayıldığım için aldığım bu bot! Aşık olunası..
Fiyatı : 50₺

Bunları birazzcık kirletmiş olabiliriim ^.^ Burun kısmı gümüş detaylı sneaker tarzı siyah bir ayakkabı. Neredeyse tüm kıyafetlerimle uyum sağlıyor.
Flo'dan indirimli olarak 30 ₺'na aldım!

Veee son olarak dün Defacto'dan aldığım bu holografik ayakkabılar ! Kesinlikle aşık oldum diyebilirim. İlk gittiğimde numarası kalmadı sanmıştım ayakkabıların asıldığı yerde yoktu ama tam mağazadan çıkacekken yeni sezon ürünlerin konulduğu giriş kısmında son 38 numarasını hemen kaptım! O kadar konuştum ki ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır :D . Bu arada taban kısmı yüksek olduğu için iki kat sevdim!
Fiyatı : 50₺

Benim üniversite için aldığım kıyafetler ve ayakkabılar bu kadardı. En beğendiğiniz parça hangisi oldu? Benimle paylaşın! Hoşçakalıın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder