Blogda Ara

23 Eylül 2016 Cuma

LR HEALTH & BEAUTY KOZMETİK İLK İZLENİM | FİRMALARDAN GELENLER

Herkese merhaba!
LR markasına özellikle Instagram'dan aşinasınızdır. 30 yıllık Alman menşeili bir firma ve ürünlerinin %90'ı paraben içermiyor diye biliyorum. Avon, Farmasi vs. markalar gibi katalog üzerinden temsilci ile satış yapan bir marka. Ama fiyat açısından o markalardan çok daha yüksek bi fiyat aralığı var. Önce önyargı ile yaklaşsam da kesinlikle daha kaliteli ürünleri var.
Özellikle ürünler gayet sıkıca sarılmış bir biçimde geldi. Bu poşet dışında 2 poşetle daha sarılmıştı.
LR COLOURS BB CREAM : BB kremler artık günümüzde oldukça yaygın. Bende fondöten kullanmak istemediğim zamanlarda BB kremleri tercih ediyorum. Mat bir ambalajı var. Kokusu inanılmaz güzel.
Yapısı yoğun.
Arkasında da son kullanma tarihinin yazması benim için bir artı.
Birinci fotoğrafta bileğimde hiç bir ürün yok. İkincisinde yaydım, üçüncüsünde de kurumuş halini görüyorsunuz. Mat bir bitişi var ama yüzü kurutacak cinsten değil. Pembe alttonlu. Kapatıcılığı orta, görmeniz için damarlarımın olduğu kısımda denedim. Ürünü çok beğenmeme rağmen rengi bana koyu kaldı. Benim gibi açık tenliyseniz 01 Light olanını deneyin derim. Rengi koyu kalmasına rağmen yine de evde denedim bir gün boyunca ve kalıcılığını gayet sevdim, sürdüğüm gibi duruyordu.
Satış fiyatı : 38,90₺

Seçtiğim diğer iki üründe inanılmaz sevimli bir ambalajda geldi. Birisi kirpik serumu diğeri ise maskara.
LR DELUXE ACTIVATING LASH SERUM : 6 hafta kullanımda kirpikleri uzatmayı ve sıkılaştırmayı vaadediyor. Dermatest onaylı ciltle uyumlu bir ürün. Her gün iki kez kirpik diplerine uygulamak gerekiyor. Açıkçası en merak ettiğim ürün buydu. Fakat şu an yorum yapamayacağım çünkü sonuç alabilmek için en az 6 hafta kullanmak gerekiyor.
Serumun fırçası ise bu şekilde.
Satış fiyatı : 92,90₺

LR DELUXE FANTASTIC MASCARA : Eveet geliyoruz favorime! Maskara aşığı olduğumu söylememe sanırım artık gerek yok :D . Maskaranın ambalajı, fırçası, siyahlığı, kalıcılığı her şeyi harika!
Sağ ve sol kısımları daha yoğun ortaya doğru azalan kıl bir fırçası var. Rengi simsiyah. Kirpiklerin iç ve dış köşelerine bile erişiyor ki bu da o kısımlarda kıl yoğunluğunun daha fazla olmasından kaynaklanıyor.
1. fotoğraf kirpiklerimin doğal hali, orta uzunlukta çok az uçları kıvrık kirpiklerim var. 2. fotoğrafta ise kirpik kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırdım çünkü bu adımı maskara sürerken asla atlamam.
Aldığım sonuç bu şekilde. Kirpiklerimi uzattı, kaldırdı ve gün sonuna kadar aynı şekilde tuttu.  Akma, dökülme, bulaşma yapmadı. En sevdiğim kısmına gelirsek; hacim verdi ama bu sonucu topaklanma yapmadan verdi. Makyaj temizleyici ile de kolayla çıkarabildim, kirpiklerimde dökülme yapmadı.
Satış fiyatı : 59,90₺

Sonuç olarak LR markasının denediğim ürünlerini gayet sevdim hatta birkaç maskarasını ve rujunu da denemek istiyorum!
Ürünlere ulaşmak için : @rezzanhakyemezler_lrbursalider adlı Instagram adresinden Rezzan Hanım'a ulaşabilirsiniz.

Hoşçakalın!
Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder