Blogda Ara

10 Eylül 2016 Cumartesi

BAYRAM İNDİRİMİ / NELER ALDIM? GRATIS - WATSONS

Selam!
Son zamanlarda anasayfalarımızdan düşmeyen Gratis indiriminden aldıklarımı paylaşacağım! Hiiç uzatmayıp direkt yazıya geçiyorum. (Ürünler hakkında detaya girmeyeceğim çünkü kullandıkça inceleme yazılarını yazacağım)
Watsons'tan 2'li set olarak Pure Beauty'nin BB kremini aldım.
Fiyatı : 40₺ ( indirimli )

Wet'n Wild Lash- O-Matic Mascara+Fiber Kit: Bu bomba bi ürün :). Çok farklı bir ürün kullanıp hemen yazmak için sabırsızlanıyorum. Gratis'ten aldım.
Fiyatı : 18,80 (indirimli)

Gratis'ten Golden Rose Velvet Matte 16 numarayı aldım.
Fiyatı : 12 ₺ (indirimli)

Wet'n Wild Nutty/Noisette tekli farı uzun zamandır istiyordum. Hani sürekli bakarsınız istersiniz ama sürekli erteler almazsınız ya öyle bi üründü benim için. Ama sonunda beniim! Gratis'ten aldım.
Fiyatı: 4,10₺ (indirimli)

Watsons'tan bayram indirimi başlamadan önce almıştım ama yine indirimliydi onun için Pastel - Sunlight'a da bu yazımda yer vermek istedim. İnceleme yazısını henüz okumadıysanız buraya tıklayın!
Fiyatı : 10,90₺ (indirimli)

Gratis'ten kalyon tırnak sertleştirici ojeyi aldım.
Fiyatı : 6,50₺ (indirimsiz)

Gratis'ten Wet'n Wild'ın Cover All Concealer Palette isimli ürünü aldım.
Fiyatı : 9,90₺

Gratis'ten Wet'n Wild'ın kaş kitini aldım.
Fiyatı : 8₺

Watsons'tan uzun zamandır merak ettiğim Rimmel London Match Perfection kapatıcıyı aldım.
Fiyatı : 10₺ (indirimli)

Gratis'ten Koleston %9'luk oksidasyon kremi aldım. 
Fiyatı : 1,50₺ (indirimsiz)

Flomar 112 Göz Kalemi: Bunu küçük bir kozmetik mağazasından aldım.
Fiyatı : 4,95 (indirimsiz)

Gratis'ten Eklips'in Real Technuqies Bold Metals serisine oldukça benzeyen karıştırma fırçasını aldım.
Fiyatı : 5,90₺ (indirimli)

Himalaya'nın Neem özlü maskesini zaten almayı düşünüyordum ama Görkem Karman önerisiyle cevizli scbrubını da Gratis indiriminden aldım.
Adet fiyatı : 5,95 (indirimli)

Pastel Nude Bone ( Gratis )
Fiyatı : 3,50₺ (indirimsiz)

Rimmel London 510 ( Watsons )
Fiyatı : 5₺ (indirimsiz)

Flormar'ın Extreme Matte Lipstick isimli yeni ruj serisinden 15 numaralı olanını aldım.
Fiyatı : 22,90₺ (indirimsiz)

Gratis'ten Vi-Vet markasının 41'li sir ağda setini aldım.
Fiyatı : 12₺ (indirimli)

İşte benim bayram indirimi alışverişim bu şekildeydi. Çok kısa zamanda ürünlerin inceleme yazıları gelecek çünkü bazılarını denedim bile! Düşüncelerim netleşsin tekrar yazacağım! Takipte kalın.
Yorum yapmayı unutmayın, siz neler aldınız? 
Hoşçakalın ^.^

2 yorum:

  1. Golden rose 16 benim bitmek üzereydi ve favori rujlarımdan. gratis ve watsonsda bulamayıp küçük bi kozmetik dükkanından aldım ve şansıma daha indirimliydi. 10 liraya aldım :) bb krem yazını bekliyorum memnun kalırsan alayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende minisini almıştım çok hoşuma gidince büyük boyunu da aldım ^.^ BB kremi bugün kullandım kalıcılığını da test edeyim 2-3 güne gelir yazısı :) Yorum için teşekkürler 💙💙

      Sil