Blogda Ara

16 Ekim 2016 Pazar

LİKİT MAT RUJ İLE PEMBE EYELINER

Merhaba!
Bu aralar Instagram'da çok sık gördüğüm bir uygulamaydı bu. Likit rujlarla eyeliner çekmek, genelde bordo gibi renkler kullanılıyordu ama benim elimde o tonlar olmadığı için pembe ile denedim, bence gayet güzel oldu!
Ruj olarak burda da yazısını yazdığım Golden Rose likit mat rujlardan 03 numarayı kullandım.
Eyeliner fırçası olarak Flormar'ın nail art fırçasını kullandım.
Son olarak kuyruk kısmına siyah çizgi çekmek için de Catherine Arley Dipliner kullandım.
Fırçama rujdan bir miktar alıp kuyruklu bir eyeliner çektim sonra fırçama siyah dipliner alıp kuyruk kısmını belirginleştirdim. Her renk rujla bunu deneyebilirsiniz. Gün boyunca kalıcı oldu bende!
Renkli eyeliner bulamıyorsanız bu yöntemi kesinlikle deneyin.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder