Blogda Ara

26 Ekim 2016 Çarşamba

KOZMETİK ALIŞVERİŞİM (GRATIS, WATSONS)

Merhaba!
Okulumun olduğu yerde fazla alışveriş yapamamam sebebiyle memleket iznine dönecekken kozmetik mağazalarına tabiri caizse saldırdığım doğrudur :D. Bakalım neler almışım?
Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Ülkemize geldiğini duydum ve indirimi beklemeden Light rengini kaptım.
Fiyatı : 30₺

Pastel Day Long Lipcolor Kissproof 20&23 : Pastel likit rujların 20 numarasını sonunda bulabildim! Bir de bordosunu istiyordum ikisini de bulunca tabii ki aldım.
Fiyatı: 21,90 (tanesi)

Blistex Med Plus : Sürekli yedeklediğim lip balmım. Hazır alışveriş yapıyorken bundan da aldım.
Fiyatı : 10,90₺

Urban Care Argan Oil & Keratin Saç Bakım Maskesi : Saçlarım inanılmaz yıpranmıştı bende kısacık kestirdim ve bakım yapmaya karar verdim. İlk tercihim de bu oldu. Daha önce kullanmadım. Ayrıca indirimdeydi.
Fiyatı : 18,50₺

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem : Bunu da yukarıda belirttiğim sebeple aldım.
Fiyatı : 10,90₺

Garnier BB Göz Roll-On Kapatıcı : Bu kapatıcıyı da uzun zamandır merak ediyordum. İndirimde yakalayınca kaçırmadım.
Fiyatı: 13,50

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı : Bim'den siyah nokta bantlarını stok yaptım :D.
Fiyatı: 5₺ (tanesi)

Wet'n Wild Megaclear Brow&Lash Mascara : Şeffaf kaş maskarasına ihtiyacım vardı. Denemek istedim ve Wet'n Wild'dan aldım.
Fiyatı : 10,90₺

Watsons Günlük Ped : 2 al 1 öde kampanyası vardı. Bende denemek istedim.
Fiyatı : 2₺ (tanesi)

Duru Fresh Sensations Arındırıcı Duş Jeli Okyanus Esintisi : Duş jeli stoğu yaparken arada kaynayanlardan biri bu da :D
Fiyatı : 4,75₺

Benri Duş Jeli Kırmızı Meyveler : Benri duş jeli çeşitleri indirimdeydi. Tabii ki kaçırmadım :D.
Fiyatı : 6,90₺

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu : Gitmeden önce unuttuğumu farkedip Gratis'ten iki paket disk pamuk aldım.
Fiyatı : 3,95₺ (tanesi)

Kalyon Tırnak Sertleştirici : Yine stokladıklarımdan birisi bu da. Çok seviyorum!
Fiyatı : 6,50₺

Listerine Advanced White Ağız Çalkalama Suyu : Bu alışveriş yazım favorimlerimden oluşuyor sanırım, çünkü bu da sürekli yedeklediklerimden ^.^
Fiyatı : 18,90₺

Garnier Çift Fazlı Micek-llar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Bu da 3. bitirişim! Mükemmel bir ürün. İndirimdeydi.
Fiyatı : 15,95

Gratis Panduf : Kış gelmişken bu ponçik pandufları aldım!
Fiyatı : 25₺

Benim alışverişim bu şekildeydi. Siz nasıl buldunuz?
Takipte kalın! Hoşçakalın :*

2 yorum:

  1. Ben disk pamuğumu bimden alıyorum 1,50 fiyatı 😊 burun bandından memnun kalırsanız söyleyin lütfen 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende disk pamuğu Bim'den alıyordum ama ertesi gün erken saatte seyahat edeceğim için Bim'de o saatte kapalı olduğu için tek şansım Gratis'ti ^.^ Burun bandını çok kez bitirdim, hepsini temizlemiyor aslında siyah noktaların benim için orta bir ürün kendileri :)

      Sil