Blogda Ara

8 Ağustos 2017 Salı

CECILE LONG KISSES NUDE LIP GLOSS 34-35-36 LİKİT MAT RUJLAR

Kahverengi ruj diyince benim için akan sular durur. Cecile bu üç rengini yeni çıkardığında hemen internetten sipariş etmiştim.
Ambalajları gri, çiçekli metalik bir ambalaj.
Soldan sağa numaraları : 36, 35, 34
36 : İçinde biraz yeşillik barındıran oldukça koyu bir kahve.
35 : İçinde pembelik bulunan 36 kadar olmasa da koyu bir kahve. Günlük kullanmaya en uygunu bu.
34 : Kiremit kahve bir renk.
Rujların paketlemesini pek beğenmedim açıkçası. Eski tip ambalajlara benziyor. Pastel ve Golden Rose'un ambalajlarını daha çok beğeniyorum mesela.
İlk sürdüğünüzde parlaklar ama çok zaman geçmeden matlaşıyorlar. Kuruma hızları güzel, kokuları parfümlü ama çok yoğun değil. Kalıcılığa gelirsek; işte burda sınıfta kalıyorlar. Gün içinde yemek yemeseniz bile bir süre sonra pul pul dökülmeler başlıyor maalesef. Bir de dudakları inanılmaz kurutuyor, şu ana kadar denediğim likit mat rujlar içinde hiç bu kadar kurutanıyla karşılaşmamıştım.
Matlaştıktan sonra ise böyle görünüyorlar. Renkleri için kullanırım ama sanırım bir daha almam. Şimdi dudakta duruşlarına geçelim!
-36 numara.
-34 numara.
-35 numara.

Fiyatı : 30,90₺
Ben indirimden tanesini 15,20₺'ye almıştım.
SİZ BU RUJLARI KULLANIYOR MUSUNUZ? DÜŞÜNCELERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIN, HOŞÇAKALIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder