Blogda Ara

3 Ağustos 2017 Perşembe

PASTEL 239 OJE

Oje yazılarına baya ara vermişim bakıyorum ki, oysa bu aralar birini silip birini sürüyorum.
Güneşli havalarda parıl parıl parıldayacak, kış aylarında rengiyle ağırlığını koyacak bir ojeyle tanıştıracağım sizi.
Övmelere doyamadığım canım ojem Pastel 239. Pastel'in son çıkardığı ojelerden birisi kendisi. Bir de kardeşi var, o da yine bu şekilde ama tek farkı renginin mor olması bakmak isteyen olursa numarası 238. Onu da almayı düşünmüştüm ama evdeki oje bölümüne bakınca dedim yok o bi kalsın.
Asıl rengi lacivert ojemizin. İçinde yeşil, mavi, turkuaz kısacası mavinin her tonu ışıltılar var. Sim değiller tırnakta kabarık durmuyorlar içten içten parlıyorlar.
Turkuazımsı, yeşilimsi yansımaları burda daha rahat görebilirsiniz. Ojeyi o kadar çok sevdim ki fotoğraflamalara doyamadım.Yapısı çok güzel, Nude serisinde olan kurumama problemi bu ojede yok. Kalıcılığını 4 gün test ettim sadece uçlardan beyazlık belli olur ya hafif onun dışında bir problem yaşamadım.
Oje bu şekilde ama bence tabii ki normalde daha güzel duruyor, telefon kamerasıyla yansıtabildiğim kadar yansıttım. Kapalı ortamda daha koyu duruyor o hali de çok çok güzel.
Fiyatı : 4₺
Siz beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder