Blogda Ara

24 Ocak 2017 Salı

GRATIS-WATSONS İNDİRİM ALIŞVERİŞİM (THE BALM)

Merhaba!
Kendimi tutamadığım bir indirimden bahsedeceğim :D

THE BALM MEET MATTE HUGHES 6 MINI LONG-LASTING LIQUID LIPSTICK:
Balm'ın en popüler ürünü olan likit mat rujların yılbaşına özel çıkardığı 6 mini boyu olan bu seti aldım.
Gratis : 42₺ (indirimli)
THE BALM MEET MATTE TRIMONY FAR PALETİ:
Uzun zamandır istediğim bir paletti! İtiraf ediyorum Matt Kumar rengi için aldım :D
Gratis : 66₺ (indirimli)
THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER: Bu kontür pudrasını da indirimde yakalayınca kaçırmak istemedim.
Gratis : 32₺ (indirimli)
THE BALM SCHWING EYELİNER: Eyeliner önerisi istediğimde çok önerilmişti, merak ettiğim için aldım.
Gratis : 25₺ (indirimli)


PURE BEAUTY BB KREM: Daha önce kullandığım ve memnun olduğum bir BB krem, yedekledim.
Watsons : 20₺ (indirimli)
MİNE BEAUTY MAKYAJ FIRÇASI TEMİZLEYİCİ: Fırça temizliğini pratik hale getirme amacıyla aldığım bir aparat.
Watsons : 5₺ (indirimli)

Benim alışverişim bu şekildeydi. Hoşçakalın!

2 yorum: